Meghan Markle Straalt Rode Loper

Meghan Markle onthult nieuwe merknaam en verrassende samenwerking

Meghan Markle (43) introduceerde een jaar geleden haar lifestylemerk American Riviera Orchard, maar heeft nu besloten de naam te veranderen. Op Instagram geeft de hertogin van Sussex een update en maakt ze een einde aan de geruchten.

Het hoge woord is eruit!

Meghan lanceerde haar merk begin 2024 en bracht al snel een exclusieve lijn van zelfgemaakte jam op de markt. Daarnaast werd bekend dat ze plannen had om cosmetische producten, verzorgingsartikelen, inpakpapier, kalenders en briefopeners uit te brengen. Nu kiest ze toch voor een andere koers en onthult ze een nieuwe naam die beter bij haar visie past. Maar dat is niet het enige wat ze voor zichzelf heeft gehouden.

“Het hoge woord is eruit! Ik ben verbaasd dat we dit zo lang geheim hebben kunnen houden,” vertelt Meghan enthousiast in een video. “Over twee weken komt mijn serie uit, waar ik zo naar uitkijk. En ook mijn bedrijf, waar veel nieuwsgierigheid naar is geweest, denk ik.”

‘As Ever’

Meghan gaat verder: “Vorig jaar leek American Riviera Orchard een geweldige naam. Het verwijst naar mijn woonplaats Santa Barbara, maar het voelde uiteindelijk te beperkend.” Daarom gaat haar merk voortaan verder onder de naam As Ever. De tekst gaat verder onder de video.

Lees ook: Heeft Meghan Markle haar verlovingsring opnieuw aangepast?

Samenwerking met Netflix

Met deze rebranding komt ook een verrassende onthulling: Netflix stapt in als partner van Meghans bedrijf. “As Ever betekent eigenlijk ‘zoals het altijd is geweest’, en als je me sinds 2014 volgt met The Tig (haar lifestylewebsite, red.), weet je dat ik altijd van koken, handwerken en tuinieren heb gehouden. Dit is wat ik doe.,” legt ze uit.

Tot slot licht Meghan alvast een tipje van de sluier over wat fans kunnen verwachten. “Natuurlijk komen er jams: ik denk dat het inmiddels wel duidelijk is dat jam mijn ding is. Maar er zijn nog zo veel andere producten waar ik dol op ben, en nu is het tijd om ze met jullie te delen.”

Lees ook: Meghan Markle lanceert eerste lifestyle product: aardbeienjam

BEELD: GETTY IMAGES/INSTAGRAM: @MEGHAN

Uit andere media


Denise Delgado

Denise is een creatieve freelance journalist sinds 2015. Ze heeft European Studies gestudeerd aan de Haagse Hogeschool en Journalistiek aan KU Leuven campus Brussel. Denise is bedreven in het creëren van content en is een enthousiast, nieuwsgierig en vriendelijk persoon met een enorme wanderlust. Naast haar passie voor reizen, is ze gek op vechtsport, muziek, witte wijn en fietsen in de natuur.

Meer van Denise